Apmeklētāju vadības sistēma

Gluds, stilīgs, efektīvs un lietotājam draudzīgs — apmeklētāju vadības sistēma „EntrySign” apmeklētāju pierakstīšanos padara ātrāku un ērtāku nekā jebkad agrāk. Laiku tērējošas parakstu papīra grāmatas tagad ir pagātne. Ar apmeklētāju vadības sistēmu tiek taupīti resursi — samazinātas izmaksas un darbībai nepieciešamais laiks.

„EntrySign” reģistrē personāla, apmeklētāju un darbuzņēmēju apmeklējumu, izglītības iestādēs — skolēnu un studentu pārvietošanos. Viegli lietojamais „Back Office Suite” vienmēr ļauj uzraudzīt, kurš atrodas ēkā, meklēt vēsturisko informāciju, ģenerēt detalizētus pārskatus un dažu sekunžu laikā aktivizēt tūlītēju evakuācijas saraksta izsaukumu. Pašapkalpošanās darbība organizē ātru un ērtu pierakstīšanos un samazina personāla administratīvo slogu.

Izmantojot „EntrySign”, var skaidri informēt apmeklētājus par uzņēmuma vai iestādes privātuma politiku un procedūrām, īpaši attiecībā uz GDPR politiku un, ja nepieciešams, pieprasīt piekrišanu. Datu saglabāšanas iestatījumus var konfigurēt, lai apmeklētāju datus dzēstu atbilstīgi uzņēmuma politikai, savukārt GDPR stingrajā režīmā, ja nepieciešams, dati var tikt automātiski izdzēsti tad, kad apmeklētāji izrakstās.

Tehnoloģijas Apskatīt visas tehnoloģijas


Mēs strādājam, lai izprastu jūsu vajadzības un papildinātu tās ar mūsu zināšanām un pieredzi, radot personalizētus un efektīvus risinājumus.

Ja mūsu piedāvājumā neatrodi sev vajadzīgo risinājumu vai produktus, piesakies individuālai konsultācijai.