Lai nerastos pārpratumi un kāds, ieejot telpā, nejauši neiztraucētu sapulces norisi, noder lieliskais telpu rezervācijas risinājums. Izmantojot speciālu paneli (planšetdatoru), ir iespējams izveidot skaidru un pārskatāmu informācijas grafiku, kurā attēlots, kuras telpas kurā laikā ir rezervētas, kā arī veikt pašu rezervāciju. Šis risinājums ir ideāls veids, kā informēt kolēģus par telpu pieejamību, turklāt ierīce parāda detalizētu informāciju par konkrēto rezervāciju: kura telpa kad ir rezervēta, cik ilgi tā vēl būs aizņemta u. tml.

Lielākos uzņēmumos, kur strādā daudz darbinieku, visiem izmantot vienu paneli, lai veiktu telpu rezervāciju, var būt sarežģīti, tāpēc, izmantojot „Google” kalendāru („Google G Suite”) vai lietotni „Exchange”, vēlamo telpu ir iespējams rezervēt neatkarīgi no vietas, kur tobrīd atrodas pats darbinieks. Tas ir pavisam vienkārši, un nav nepieciešams lejupielādēt papildu programmas. Lai uzzinātu vairāk par telpu rezervācijas risinājumiem, sazinieties ar mūsu speciālistiem.

Tehnoloģijas Apskatīt visas tehnoloģijas


Mēs strādājam, lai izprastu jūsu vajadzības un papildinātu tās ar mūsu zināšanām un pieredzi, radot personalizētus un efektīvus risinājumus.

Ja mūsu piedāvājumā neatrodi sev vajadzīgo risinājumu vai produktus, piesakies individuālai konsultācijai.